zaterdag 15 september 2012

De Quiltclub. . . .

100 affiches gedrukt en 200 flyers
 Homemade produkten voor de verkoop
 Van Placemats tot Schorten
 Kerstboomversieringen
 Ik heb me beziggehouden met het maken van . . . .
 . . . . babyboekjes
Ik heb dit idee ooit gekregen van de winkel waar ik mijn naaimachine kocht.
Aan het einde van de middag was alles geprijsd, nog 14 dagen te gaan!
Ik hoop wel dat m'n Jardin de Grandmère nog afkomt, had er deze week gewoon geen tijd voor.
Prettig Weekend!!

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dingetjes hebben jullie gemaakt voor de verkoop.

    Fijn weekend Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een boel spulletjes hebben jullie gemaakt. Veel succes met de voorbereidingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die quiltclub van jou doet wel wat hoor! Wat een werk allemaal. Die babyboekjes, wat ENIG! De flyers en zo zijn ook heel mooi geworden. Veel succes verder en een fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk die babyboekjes, en je hebt nog.... dagen tijd om je Jardin af te maken hoor. :-) Veel succes gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk die babyboekjes zeg. Wat heb je daar een mooie stof voor gevonden

    BeantwoordenVerwijderen