zondag 29 januari 2012

Workshop van lang geleden. . . . .

Gisteren kwam ik op het blog van haar, en zodoende vandaag iets uit de oude doos!
"LogCabin Reversible" , ik denk dat dat wordt bedoeld met "Dubbelzijdige LogCabin". Zo te zien ben ik wel heel ingespannen bezig, wat een hobby!

Je naait de repen dus op beide zijden tegelijk.


Op deze kant heb ik Australische stof in de border verwerkt, met stippen.

En wat was het prachtig weer toen ik deze foto's maakte!


Dit is dus het etiket, je hebt geen achterkant, dus heb ik met de machine de letters "geschreven" in een passende kleur!

10 opmerkingen:

  1. Mooi werk is dat he en je hebt er nog een mooie quilt aan over gehouden. Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oephs ! wat kijk je lelijk.

    gr ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is allemaal inspanning!!!! Heb zelfs een rode kleur!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat leuk en wat ziet dat er mooi uit, meteen aan beide kanten mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf een quilt met twee voorkanten! Heel mooi
    groetjes janet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Petronella leuk zo'n dubbelzijdige quilt ! ! !

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk werk is dat, hè? En meteen klaar voor de bies of border :>) Ik hou wel van lekker opschieten op z'n tijd, al vond ik het ook een behoorlijk inspannend werkje.
    Jouw resultaat is prachtig!
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb het ook workshop gevolg maar het is erg inspannend en je moet goed kijken . Maar ik vind die van jou wel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen