maandag 17 september 2012

Vruchtbaar weekend:

Een Affo:
Eigenlijk kan ik het niet goed vertalen, maar het patroon komt overeen met de stoelenmatten, ik heb de bloemetjes in het midden nog even doorgepit,
en ik print mijn etiketten tegenwoordig op Cotton-jet, die strijk ik eerst met Vliesofix vast, festoneren, klaar!
En nog één:
In Oktober vorig jaar deden we een Workshop met iemand, eerst kleine vierkantjes op een ondergrond leggen, daarna banen met verschillende soorten voile erover, figuurtjes stikken in free-motion of te wel piqué libre, daarna de figuurtjes uitknippen en dan komt de ondergrond tevoorschijn.In een groep krijg je nogal verschillende resultaten, erg leuk!
Etiketje erop, weer klaar voor de Expositie!
 Ook de vorige keer had ik bij de Action cahiers gekocht, en even bekleed met een stofje:
klaar voor de verkoop!

5 opmerkingen:

  1. Je werkt als een razende Mooie quilts. Met die tentoonstelling komt het wel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend en het lijkt inderdaad op webbing van een oude stoel! Mooie etiketten en de boekjes zijn ook erg leuk geworden! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig hoor! Je 'groene kunst'vind ik ook prachtig, dat zou ik ook weleens willen proberen!!
    Die kleine stukjes, zijn die dan ook gelijmd of zo op een ondergrond?Lijkt me wel leuk omzoiets van mijn zelf geverfde stofjes te maken. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat was zéker een vruchtbaar weekend zeg! Tjonge, wat een productie. Leuk is die eerste quilt geworden, enig. Die andere vind ik heel apart. Wat een enige techniek, eens heel wat anders.
    Die cahiers vliegen straks 'de deur' uit. Best druk hè, al die voorbereidingen, maar wel leuk. Lieve groet van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt veel afgewerkt dit weekend, je quilt is erg mooi geworden ! ! !
    Fijne dag Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen