woensdag 12 september 2012

Kadootjes en . . . . .

Er waren weer een paar geboortekaartjes ontvangen:
Op z'n Hollands en Made in France
Heb vanmorgen de pakjes gepost, nu kan ik me weer met andere dingen bezighouden, ik ben aan het bedenken hoe ik m'n Quilt Aid project af ga maken, dan kan ik de benodigde stof bestellen. . . . .
. . . . .en met m'n tablet aan het uitproberen, ik kan het maar niet klaarkrijgen om een boek te downloaden, dus heb ik dat maar weer op de lap-top gedaan, maar nu moet ie weer van de lap-top naar de tablet, en dat heeft DS de vorige keer gedaan, misschien heeft iemand tips?
Verder doe ik iedere dag wel iets aan de administratie, dat houdt nooit op. En nu eerst met DH voor een scan, hij heeft weer last van de rug en de benen.
Tot morgen!

4 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat het goed gaat met je DH. Ik kan je niet helpen. Ben op computergebied een ramp.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie cadeautjes, kan je niet helpen met je tablet, ik heb 1 sinds maandag en we zitten hier enorm te modderen met downloaden van apps. Dat boek lijkt mij ook wel leuk trouwens

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is gelukt, met behulp van Google en Help!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een enige slabbetjes. Hartstikke leuke cadeautjes op deze manier.
    Ik heb geen tablet, ben dus een leek wat dat betreft.
    Hoe is het afgelopen met de scan?
    Lieve groet van mij.

    BeantwoordenVerwijderen