zondag 9 september 2012

De Quiltclub. . . . .

Vrijdag was het een lange dag op de Quiltclub, ik was er moe van! We hadden aan het einde van de middag nog een vergadering, we hebben nl onze 2-jaarlijkse expositie aan het einde van de maand. Tegen 7en was ik pas thuis:
Eén van de echtgenoten heeft dit houten paneel gemaakt, dit wordt bevestigd bij de ingang van het kasteel waar wij onze expositie houden, we vonden het allemaal een flitsende eyecatcher, er komt nog een los paneel bij voor de data, omdat deze steeds veranderen.
 
Dit is de te winnen quilt voor de verloting, de blokken zijn door verschillende leden gemaakt, de beertjes zijn geborduurd. Deze komt ook op de affiches te staan, daar zal ik me de komende week nog mee bezig houden, zodat ik alles komende vrijdag mee kan nemen.
Ik heb dus even 2 schorten genaaid, had nog mooie stof uit de Elzas liggen, de schorten dat is een apart verhaal, 2 jaar geleden hadden we meer dan 50 en ze zijn allemaal verkocht, alle opbrengsten zijn weer voor de reis naar St Marie aux Mines volgend jaar. Later laat ik nog wel een impressie zien wat er zoal gemaakt is
 De Chinese Lantaarntjes gemaakt door 1 van de clubleden
En ziehier: mijn laatste blok is klaar!
Ik ga me beraden hoe nu verder, dat is voor mij ook nog een verrassing!
Fijne zondag!

6 opmerkingen:

  1. Al weer je laatste blok klaar wat goed !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je blok is echt gaaf, ik vind de schorten erg leuk en ik ben weg van die mooie quilt! Veel succes met de voorbereidingen, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ben zo benieuwd naar je quilt! die moet gewoon mooi worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wat mooi, je hebt dit blok ook al weer af. Het paneel voor de tt is inderdaad een leuke eyecatcher

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi is dat houten paneel. Succes met organiseren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is echt een drukke tijd voor je, maar wel ontzettend leuk dat jullie dat elke 2 jaar organiseren. Wat een mooi paneel! Heerlijk dat je het laatste blok al klaar hebt, goed hoor. Liefs van mij.

      Verwijderen