maandag 23 januari 2012

Een AFFO. . . . . . .



Het quiltje is klaar, in de bies heb ik alle stofjes verwerkt die in het quiltje zijn gebruikt, dat heb ik eens geleerd op een workshop.

Het etiket zit erop, als ik naar NL afreis kan het mee! De foto's zijn heel flets, ik zal proberen vandaag bij daglicht nog even nieuwe te maken, de kleuren komen nu niet tot hun recht.
De visite is gisteren weer afgereisd met DS, ik breng zodadelijk MW naar school, en dan even bijkomen, ik wens jullie een vruchtbare week, en voor hen die op dit moment door een moeilijke periode gaan, veel sterkte!!

4 opmerkingen:

  1. Hij is enig geworden. Lekker hè, zo'n affo. Ik vind je etiket toch zó chique met kasteel en zo'n mooie naam! Rust maar lekker even uit hoor. Dagdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het kleine quiltje is leuk hoor ondanks volgens jou de vale kleur.
    Ga je het gebruiken voor bv een poppenwagentje?
    O ja wat onze kachel betreft die kun je met zo'n ding in de hand bedienen makkelijk hoor maar wij hebben niet zo'n mooi uitzicht als jij daarvoor zou ik graag met regelmaat een blokje op het vuur gooien.
    Een mens kan niet alles hebben toch.
    Groeten
    Marga/quilt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een heel mooi quiltje en leuke stofjes!!! Groetjes Ineke

      Verwijderen
  3. Wat een mooi quiltje ik weet zeker dat de ontvanger/ontvangster er blij mee zal zijn, en wat een heerlijk gevoel he zo'n affo! Ben stiekem wel wat jaloers mijn af te maken ufo is nog al groot dus ik moet nog even door werken. Goede reis als je naar nl komt!
    groetjes janet

    BeantwoordenVerwijderen