zaterdag 5 mei 2012

Ik ben er weer . . . . . .

We hebben een bewogen maand achter de rug, 3 keer naar NL reizen is toch vermoeiender dan ik dacht en ik ben nu al een week aan het uitblazen/afkicken, nou ja wat je uitrusten noemt!
Zo reed ik in de vroege ochtend van 1 april naar NL,'k zou trouwens niet meer weten waar dit is! Onderweg in ieder geval op de eindeloze autoweg!
Tja en zo fietste ik met kleinzoon door een dorp in Noord-Nederland, wat heb ik ervan genoten!!
 WORDT VERVOLGD. . . . . . .

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto van jou en je kleinzoon.
    Ja, die snelwegen. Als je ze vaak rijdt worden ze ontzettend saai.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bewogen maand voor je. Heerlijk dat je zo van je kleinzoon hebt kunnen genieten en van ons mooie landje natuurlijk. Lekker uitrusten hoor! Liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blij weer van je te horen, kom nog maar even lekker bij!!
    groetjes,Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen