donderdag 22 maart 2012

Te Koop Aangeboden: Bernina 830

De volgende advertentie plaats ik voor een vriendin, ik hoop voor haar dat er op deze manier een groter publiek wordt bereikt, dus geef het door!


Te Koop Aangeboden: Bernina 830

Wegens omstandigheden heb ik besloten deze fantastische machine toch maar te verkopen, na slechts een goed jaar gebruikt te hebben. Gekocht bij de firma Rijkers (Veghel) 23-06-2009, voor € 7999,- geheel compleet, z.g.a.n. Vraagprijs, samengesteld samen met de firma Rijkers,  € 4750,-.
Als gratis extra er bij:Jumbo-Hoop, extra spoeltjes,twee naaivoetjes ( nr. 34c en 13 en stiksteekplaat ) buiten de 11 andere en de BSR voet, legaal PE-design-cd en boek,( upgrade 6, ter waarde van ongeveer € 150,-), evt. restant cottonfix en dergelijke. Er zijn ook borduurpatronen. En 'n mega-hoop. En een werkboek en map van de lessen en aantekeningen, aankooprekening. Voor meer info 040-2838462

5 opmerkingen:

  1. Oh wow, wat een prachtaanbieding. Maar toch nog héél veel geld. Ik hoop dat je vriendin een enthousiaste koper vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Word deze machine via rijkers verkocht of doet U dit zelf?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is deze machine al verkocht? En zit bij deze machine ook een kniehevel?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo,
    wat is de reden dat u deze machine wil verkopen? Ik heb gehoord dat het gewicht van deze machine erg veel is.

    Dora

    BeantwoordenVerwijderen