donderdag 8 maart 2012

Paardrijden. . . . .

Met het gezin van DD hebben we pony gereden bij vrienden van ons:

Ook mogen ze graag door de beek lopen!
 Verder heb ik deze week weer flink aan de administratie gewerkt, het schiet lekker op, maar zoals jullie merken heb ik verder niet veel tijd over, werk tussendoor nog wat aan het "Whimsy and Wonder" projekt, ik denk dat ik morgen op de quiltclub de "flying geese" ga maken, dan is er weer een blokje af. Verder heb ik bij meerdere van jullie gezien dat er foto's missen, ik ben dus niet de enige! Dat is dus de reden dat enkele blogjes geleden bij mij ook vele "lege" fotos te zien waren, ik bleef aan het uploaden en ze kwamen maar niet! Misschien dat de computerfreaks onder ons het eens even uit kunnen zoeken?? Alvast fijn weekend, morgen ga ik nl naar de "quiltclub"!!!!

2 opmerkingen:

  1. Oh wat heerlijk om daar paard te rijden. Die oranje overalletjes, heerlijk! Ga je een mailtje sturen i.v.m. die foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn om dit te zien Petonella.echt zo een fijn familie tafereel-
    Veel plezier vandaag
    liefs joke

    BeantwoordenVerwijderen