vrijdag 23 november 2012

Quiltclub en mijn nieuwe project

De goede lineaal was op de quiltclub aanwezig:
 Gisteravond heb ik de banen nog aan elkaar genaaid, dus kon ik gelijk beginnen
 De eerste delen zijn gesneden, het begint erop te lijken
Et voilà, het resultaat aan het einde van de middag!
 Mijn bestelde lapjes: ik wil ze gebruiken voor de Dear Jane, die moet nu toch echt eens af!
En . . . . .ze zijn druk bezig met een kerstpaneel, erg leuk, maar daar doe ik nu even niet aan mee, heb al een aantal kerstquilten die gebruik ik wel weer!
Fijn weekend!

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk effect is dat met die liniaal. De kleuren pakken ook prachtig uit zo.
    Groetjes en fijn weekend
    Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend, en ja wat geeft dit een leuk effect hé
    Was jij toen in Waalre toen Marilyn daar was! en Ellen ik haar hielpen!!
    Wat een enig kerstquiltje
    Succes met de workshop
    Fijn weekeinden groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi effect geeft het. Prachtig. Mooie lapjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig effect!Handig zo'n liniaal!Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooo ik zit te likkebaarden als ik zie hoe snel en mooi jij iets voor elkaar krijgt.
    Veel succes verder met jou DJ.
    Groeten.Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een verschrikkelijk leuk effect!! Hoe heet die lineaal? Zo leuk voor een snel resultaat.
    Mooie lapjes zijn dat weer en je kerstquiltje is hartstikke leuk hoor. Dat heeft geen vervanging nodig. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen