zaterdag 18 augustus 2012

Een zondagmiddag. . . .

Allereerst is het gisteren niks geworden met het kentekenbewijs, de ambtenaar vond dat er een papier mankeerde, terwijl ik het zo al diverse keren had gedaan, en ineens worden de regels strenger, ik moet een verificatie geven dat ik woon op dit adres, nu accepteren ze hiervoor alleen Elektriciteits-Telefoon-of Mobiele Telefoonrekeningen, deze staan bij ons op naam van het bedrijf, daarom nam ik in het verleden altijd een officieel papier mee van de Kamer van Koophandel, waar duidelijk op staat, dat wij het bedrijf zijn. Dit was altijd goed en nu niet meer, nu moet ik de koopakte van ons huis meenemen of de officiele belastingaangifte. Ik heb me kwaad gemaakt in de warmte, we hadden al anderhalf uur gewacht: 36 wachtenden voor u!!!!
Nu maar vrolijk verder met een zondagmiddag enkele weken geleden:
Dit rotsplateau heet:"Pain du Sucre" en hier doen ze aan Parapente!
 De eerste wind vangen. . . . .
 Met z'n tweeën
 Van de grond
 Daar gaan ze
 Achter de heuvels ligt ons huis, op ongeveer 7 km
 De termiek was zeker niet zo goed, want ze kwamen allemaal beneden terecht
Spectaculair!!

3 opmerkingen:

  1. Lastig als ze ineen zo moeilijk gaan doen. Mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bah, wat vervelend al dat gedoe. Doet me denken aan Wit Rusland. Dat was elk jaar weer anders als je er binnen wilde komen. Dan sta je steeds voor een verrassing. Ik hoop maar dat het toch snel voor elkaar komt.
    Je hebt gelijk om dan maar aan iets leuks te denken. Wat zijn er veel mogelijkheden zo vlak bij jullie. Prachtig! Mooie foto's.
    Lig je nu ook lekker in het zwembad? Bij jullie nu ook tropisch denk ik. Dagdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan mij voorstellen dat je daar niet vrolijk van wordt.
    Je voelt je dan echt machteloos. Ik hoop dat het de volgende keer sneller en makkelijker gaat. De gekleurde bedden of hoe noemen ze die mooie matten die zo heerlijk in de lucht kunnen zweven. In Juni toen wij in Frankrijk aan de Maas hebben gekampeerd hingen ze met bosjes in de lucht en was het gras op de camping de landingsplaats prachtig om te zien.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen