zondag 12 augustus 2012

Het einde van de oogst. . . . .

Ben even naar het land gereden voor de foto, gisteravond laat is DS van de combine gestapt: de oogst is klaar!!
 De oogsttijd is altijd een spannende tijd, hoe is het weer en hoe zijn de prijzen??
 DS 2 heeft inmiddels de meeste balen stro geperst
En hier ligt de kostbare tarwe netjes afgedekt, er wordt weer regen verwacht en de vrachtwagens komen pas dinsdag, afgelopen vrijdag zijn er al 3 volle vrachtwagens afgevoerd.
De komende dagen zal ik jullie deelgenoot maken van het hectische leven hier de afgelopen weken tijdens de bezoeken van kinderen en kleinkinderen. Beetje bij beetje zal ik jullie Blogs bijlezen!

4 opmerkingen:

  1. Kan Boerin in Frankrijk nu een beetje gaan leven als God in Frankrijk? Het is je van harte gegund, na alle drukte van de afgelopen weken!
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat het dan nu een beetje rustiger voor jullie wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja zo gaat dat als Opa en Oma in de vakantie tijd is het altijd druk met de kleinkinderen. Dat gaat bij ons ook zo. Toch hoop ik dat en dat zal bij jou wel niet anders zijn dat ze zich later nog met veel plezier aan het verblijf bij Opa en Oma terug denken.
    Ik hoop dat je nu wat meer tijd voor jezelf krijgt.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen