woensdag 3 januari 2018

Van alles en nog wat........

Van alles en nog wat ..........
Dat krijg je als je een hele poos niks post!
Maar ik heb gisteren net een nieuwe Siggy ontvangen:
Hartelijk dank Stella!
Verder ben ik bezig om het Vakje per Week 2017 af te ronden. Ik moet zelfs opschieten want zaterdag  komt het eerste deel van 2018 al weer on line. randjeperweek.blogspot.com
En gelukkig kwam de bestelling bij Simone op tijd aan! 
 Maar wegens de drukte rond de feestdagen heb ik natuurlijk niet veel gedaan de afgelopen weken. Het was weer allemaal gezelligheid op het kasteel.
 De kalkoen mocht natuurlijk niet ontbreken op 1e Kerstdag!
En 2de Kerstdag tradietiegetrouw de gourmetstellen op tafel!
En genieten van de kleinkinderen!
Vervolgens het oliebollenfeest!
Vader en zoon doen hun uiterste best! 
De sjoelbak op tafel op oudejaarsavond!
En vuurwerk!
In het kader van de opvoeding, zei onze zoon ........haha
En kniepertjes bakken

Mijn quilts bespreek ik een volgende keer!
Daar is ook nog heel wat over te vertellen!

En ik wens jullie allen een Gelukkig en Gezond 2018!









4 opmerkingen:

  1. Leuk weer bij je te lezen. Gelukkig 2018 !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig Oud en Nieuw vieren met de kinderen en kleinkinderen!
    Gelukkig en gezond 2018

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn om weer iets van jou te lezen en te zien dat bij jullie de feestdagen goed en gezellig zijn verlopen.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen