woensdag 31 december 2014

Op de valreep . . . .

Het is bijna 2015. Vandaag heb ik de kleinkinderen weer weggebracht, ze waren hier 10 dagen, zonder papa en mama!
 We hadden gezellige kerstdagen!
 En vandaag kreeg ik deze mooie bloemen!
En onze lieve schoondochter nam deze enveloppen voor me mee, die ik naar hun adres had laten sturen! Ik ben nl naar Amiens gereden (300 km) en onze schoondochter ook, zo was het voor ieder een enkele reis. Bedankt lieve kleinkinderen voor deze gezellige dagen! Nu wil ik een ieder nog een fijne avond toewensen en een Gezond en Hoopvol 2015!!
Kan ik nog even genieten van Randje per Week!

2 opmerkingen:

  1. Een fijne jaarwisseling Een gezond en creatief 2015 toegewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel herkenbaar het ruilen van de kleinkinderen om elkaar een lange reis te besparen.
    Fijn dat je op een paar fijne Kerstdagen en mooie logeerdagen terug kunt kijken.
    Ik wens je nog een gezond en creatief 2015 toe.
    marga

    BeantwoordenVerwijderen