zondag 16 november 2014

Rustige zondag. . . . .

En ook vandaag is er nog gezaaid, de laatste loodjes!
Vrijdag op de Quiltclub heb ik me beziggehouden met het maken van kerstboomversieringen, we hebben afgesproken dat ieder lid er 10 zal maken:
Het is voor de Téléthon op 5 en 6 december, dat is hier een nationale aktie voor goede doelen.
Hier nog één:
Er zijn ook jurkjes en parapluutjes.
Gisteren en vandaag heb ik me beziggehouden met een store voor het keukenraam van een vriendin die juist is verhuisd:
 De stof past bij de kamer want het is een open keuken.
Klaar! Eigenlijk vond ik het nog veel werk, de rail en benodigdheden koop je kant en klaar. Maar ik weet nu hoe het moet, dus kan ik voor de keuken van DS ook zo'n mooie store maken.
Nu weer verder met kadootjes borduren.
Ik wens jullie nog een fijne zondag!

3 opmerkingen:

  1. Je hebt behoorlijk wat werk verzet. Mooi stofje voor de store

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig hoor om aan zo'n klus te beginnen. Ik zou bang zijn of het wel goed gaat komen zeker als het voor een nader is. Leuke kerstboom versieringen.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke dingen, die tasjes en laarsje. Ik denk dat die als broodjes gaan straks.
    Ziet er ingewikkeld uit op de foto, die store. Weet eigenlijk niet eens hoe zoiets er in het echt uitziet, ken de naam niet. Maar het is wel duidelijk dat jij een enorm handige tante bent!

    BeantwoordenVerwijderen