dinsdag 16 oktober 2012

Herfst. . . . .

Zondag hebben we nog even langs de Orne gewandeld en eindelijk. . . . . .
 . . . . . . paddestoelen
Eerst waren ze er niet maar nu het geregend heeft zijn er héééééél véééééééél, verder heb ik er geen verstand van. Ik eet ze niet zoals leden van mijn quiltclub, zij zoeken et eten!
 Een groep kanoërs was aan het spelevaren. . . . . .
. . . . . zo lang mogelijk tegen de stroom in!
Erg leuk om te zien, maar het was echt koud!
Daar zijn ze weer:
 de wilde cyclaampjes
Roze en Witte, en het zijn er ieder jaar meer!
Vandaag gaan we een dagje uit naar de kust met onze familie,
het zal wel lekker uitwaaien worden, maar de weerberichten zijn goed!
Fijne dag!

7 opmerkingen:

  1. Oh ja, die paddenstoelen, Als onze buurtjes ze gezocht hebben krijgen wij bakken vol, en eten ze dan toch lekker op hoor. Voor vandaag een gezellige dag gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat moet Chago zien, die kanoërs! Zoiets deed hij vroeger ook heel graag. Maar niet veel hoor. Meer in rustiger Hollands water. We hebben het een keer in Frankrijk gedaan, laaaaaaaaaaaaaaang geleden, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige cyclaampjes bij mij staan ze op de tafel. Ik hoop dat je vandaag een fijne dag hebt gehad aan de kust met de neus in de wind en je haren.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier aan zee, herfst? onze bomen zijn nog steeds groen, nog even quilten i.p.v bladvegen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat schitterend je cyclamen, al echt kerst
    Mooie foto´s
    Fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schoonheid die wilde cyclamen!we hebben ze ook in de tuin geplant maar dat wil niet echt.
    ook hier erg veel paddestoelen in alle kleuren en maten ,ook veel eekhoorntjesbrood ,nou die pluk ik wel !
    heerlijk soeppie krijg je ervan en ook gebakken met een uitje op een geroosterde boterham jammie!!
    gr ellen

    BeantwoordenVerwijderen