woensdag 21 december 2011

Kerstversiering. . . . .

 Gisteren ben ik met MW naar het bos geweest om groen en mos te halen:




We hebben zelfs nog paddestoelen gezien, maar helaas. . . . . . . .komen er ook ongewenste gasten:
we vonden restanten van een schaap, dit gebeurt meer om ons heen, deze schapen worden halal geslacht, maar illegaal, en dan gooien ze de resten ergens in het bos. . . . . .nu bij ons dus!







Heb een plekje in het houthok gecreëerd en Victor houdt me gezelschap, de lobbes . . . . .

Dit is één van de Gîtes.
Het begin is er . . . . . . . morgen de kerstbomen bij de buren halen.
 En dit is onze voordeur. . . . . .

3 opmerkingen:

  1. Dat ze de rommel in het bos gooien is al schandalig, hier zijn een paar jaar geleden alle schapen van een boer gestolen! Wat kunnen mensen toch lelijke dingen doen! Maar je bent gelukkig goed geslaagd voor je mos, wat een schitterende kransen heb je gemaakt en je mandje is ook zo lief! Geniet van je dagen, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat ziet dat er gezellig uit. Mooi fris groen met dat kerst rood prachtig.
    Wat erg dat doden van schapen lijkt mij geen echte kerst gedachte.
    Ik begrijp soms de mensen niet meer.
    Misschien wel een beetje dom of weet ik veel wat maar het kan toch anders.
    Fijne dagen
    Greoeten
    Marga/quilt

    BeantwoordenVerwijderen