zondag 14 juni 2015

Kontakt . . . . . .

Bijna 2 maanden geleden schreef ik voor het laatst. Ben 6 weken in NL geweest om voor het gezin van onze dochter te zorgen, en gelukkig is onze kleinzoon gezond geboren en gaat het heel goed. Tijdens mijn verblijf ging ook de gezondheid van mijn schoonvader achteruit en kon ik ook daar regelmatig zijn om samen met zwagers en schoonzussen voor hem te zorgen. Op 23 april hebben wij afscheid van hem genomen. Hij werd 91 jaar.
Met zijn nakomelingen, 75 in totaal hebben we uitgerekend, inclusief alle partners, hebben wij hem naar zijn laatste rustplaats gebracht.
Daarna ging ik samen met mijn man weer terug naar huis. En dat is even wennen, er is veel te doen en zodoende lukte het me niet helemaal om mijn blogje te schrijven. Er is alweer veel gebeurd hoor, dus stof genoeg!
Fijne zondag!

1 opmerking:

  1. Uff wat een verdrietig nieuws.
    Fijn dat je net in Nederland was.
    En gelijkertijd vreugdevol nieuws in je blog.
    Gefeliciteerd met de kleinzoon.

    BeantwoordenVerwijderen